Ahad, 10 April 2011

Miss Malaysia Pahang OR Miss L@kN@t

baru-baru nie saya digegarkan dengan satu berita iaitu mengenai festival "miss malaysia pahang" yang mana peserta nya terdiri daripada kaum adam yang telah berubah menjadi ala-ala wanita... Ya Allah... apa nak jadi....
pada mulanya saya tak percaya dengan cerita kawan saya. selepas pada itu saya search sendiri dalam internet.. NAH !!!! terkejut berok saya... yang pelik tue macam mana diorang boleh dapat bajet.... camera man... artis jemputan... ini menunjukkan bahawa festival tue ada sokongan hangat dari orang luar juga.. mungkin tajaan mana-mana keee... dan anehnya perkara ini langsung tidak dipertikaikan... sangat memalukan.... peserta-pesertanya terdiri dari serata pelusuk negeri... kuala lumpur, terengganu, kelantan, kedah, negeri sembilan dan banyak lagi.... untuk pengetahuan anda pemenang miss malaysia 2010 adalah peserta dari kedah... mukanya persis cam pompuan tapi bila bercakap... ALAMAK... cabot lari derr...

rupa-rupanya program ini bukannya kali pertama sebab ada satu video dimana ia berlaku pada tahun 2006.. ini bermakna program ini dah lama dah... cuma hangat n tak hangat jaa.... sama-sama kita doakan agar Allah memberi hidayah dan petunjuk kepada mereka agar mereka kembali ke jalan yang benar.. amin.. insyaAllah....


sedarlah wahai manusia.... kiamat telah hampir.... Allah Akhbar !!!!


mereka memperkenalkan diri mereka....


ditengah-tengah itulah miss malaysia pahang 2010- dari kedah


muka-muka pemenang....

pengacara nya......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan