Selasa, 12 Julai 2011

Mimpi Buruk....

tadi selepas kelas pukul 10 pagi aku balik ke bilik dan aku tidor... ketika aku tidor aku termimpi sahabat-sahabat di universiti ku... aku mimpi mereka ramai2 berjalan di cafe dan bila aku tegur mereka langsung tidak hiraukan aku.. seolah-olah mereka beni akan aku.. lalu kupegang tangan salah seorg sahabat aku untuk menahan perjalanan nya dan bertanya khabar lalu tangan ku ditolak oleh nya... Ya Allah... sedihnya ketika itu. sekelpi mata aku terjaga dari tidur.. dan aku termenung seketika di atas katil ku... dan pelbagai benda bermain difikiran aku.. adakaha perkara tersebut akan berlaku.... atau ia sekadar permainan syaitan ..... aku mohon pada MU ya Allah agar lindungi aku dari segala bencana dan musibah.. eratkan silaturrahim aku dgn shbt2 aku... dan juga kaum kerabat aku... insyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan